Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o tem | Sprejmem
. .

The page is printed

Dostavili več kot 100.000 ton delov.

DB Schenker dostavil več kot 100.000 ton sestavnih delov elektrarne v Egipt

Do Burullusa z obalno trgovsko ladjo • Majna ribiška luka postala prevozno središče za plinsko parno elektrarno

Še zadnje poglavje velikanskega naročila: do septembra bo DB Schenker do Egipta prepeljal skupno 100.000 ton in 400.000 kubičnih metrov tovora za Siemens AG, ki gradi eno imed največjih plinsko parnih elektrarn na svetu. Ena izmed lokacij treh Siemensovih elektrarn je Burullus. Vsaka elektrarna ima kapaciteto 4.8GW, ki jih bo proizvajalo osem Siemensovih plinskih in štiri parne turbine. Elektrarno poganja naravni plin, tehnologija pa je bila izbrana zaradi svoje visoke učinkovitosti.

Posamezne komponente za prevoz vključujejo turbine, generatorje, transformatorje in parne kotle, vsaka lahko tehta skoraj 500 ton. Vsaka izmed osmih linij v posamezni elektrarni pa skupno potrebuje 248 teh masivnih komponent.

Povečajte slikoA 600-ton crane unloads the turbines in Burullus, DB Schenker

600-tonski žerjav raztovarja turbine v Burullusu

Povečajte slikoThe heavy parts are delivered at a specially reinforced pier, DB Schenker

Težki deli so dostavljeni na posebej ojačan pomol

Povečajte slikoThe heavy parts, such as generators and turbines, are lifted with steel ropes, DB Schenker

Težki deli, kot so generatorji in turbine, so dvignjeni z jeklenimi vrvmi

Težki deli iz Evrope in ZDA so poslani direktno v ribiško pristanišče v Burullusu. Deli iz Azije so najprej s čezoceansko ladjo dostavljeni v aleksandrijsko pristanišče. Tam so preloženi na manjše obalne ladje, ki zahvaljujoč manjšemu ugrezu lahko dostopajo do pristanišča Burullus, ki se nahaja 80 kilometrov stran.

DB Schenker je poskrbel za vsa potrebna pripravljalna dela za zagotavljanje raztovarjanja ogromnih sestavnih delov v pristanišču Burullus: globino luke je bilo potrebno poglobiti na 5,50 m in utrditi pomol ter zgraditi objekte za začasno skaldiščenje in urediti dostopne poti. Za prekladanje tovora na nizke prikolice je bil nameščen 600 ton težek žerjav. Burullusko pristanišče je od gradbišča oddaljeno le 16 kilometrov.

Vse tri elektrarne so v pogonu že od konca leta 2016.

Burullus – nekaj podatkov o največjem projektu v zgodovini Schenker Deutschland

  • Ena sama plinska turbina tehta 482 ton, to je približno enako kot 100 slonov ali 32 mestnih avtobusov.
  • DB Schenker prevaža osem takšnih turbin in še 240 drugih kompnent, ki tehtajo več kot 50 ton, na delto v Nilu v Egiptu.
  • Majhno ribiško pristanišče, od gradbišča oddaljeno 16 kilometrov, je bilo v petih meseceh popolnoma obnovljeno, da se je omogočilo ravnanje s težkimi deli: pristopni kanal in porečje so bili izkopani do globine 5,50 metrov, valobran je bil podaljšan za 150 metrov, 125 metrov dolg pomol je bil okrepljen za težak tovor, zgrajeno je pa bilo še 1.500 metrov dostopnih poti in 6.000 kvadratnih metrov skladiščnega prostora.
  • DB Schenker ogromne komponente prevzema pri tovarnah po celem svetu: plinske turbine v Berlinu, generatorje v Mülheimu, Nemčija in Charlotte, North Carolina, ZDA. Transformatorji prihajajo iz Weiza, Avstrija in Zagreba, Hrvaška. Kondenzatorji in deli za parne turbine so iz Bantena, Indonezija, 192 modulov za 8 parnih kotlov pa je proizvedenih v Ulsanu, Južna Koreja.
  • 316.000 kubičnih metrov preostalih sestavnih delov se dostavlja po morju ali zraku.
  • Izgradnja elektrarn v Egiptu je rekordna tudi za Siemens. Podjetje je junija 2015 podpisalo pogodbo s Kairom za izgradnjo treh plinsko parnih elektrarn in 12 vetrnih elektrarn s skupno 600 turbinami. Ko vse začnejo delovati s polno zmogljivostjo, bodo Egiptovsko proizvodnjo energije povečale za 50 odstotkov. V smislu proizvedene energije, je vsaka od kombiniranih elektrarn največja na svetu v svojem razredu.


Infographic, DB Schenker

Zadnja posodobitev: 17.07.2017

Pregled

Na začetek strani