Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o tem | Sprejmem
. .

The page is printed

DB Schenker Slovenija

Zgodovina

Družba Schenker d.d. je naslednica družbe INTERTRANS d.d., ugledne mednarodne špedicije.

Družba Intertrans d.d. je bila ustanovljena leta 1964. Njen začetek je bila družba Intertransport, združenje cestnih prevoznikov. Na področju špediterske dejavnosti je kot prva zagotovila kakovostne prevozne storitve in storitve carinskega posredovanja. Povečevanje obsega poslovanja in vse večje število strank je pomenilo rast in širjenje dejavnosti na letalski in pomorski promet ter intermodalni transport, selitve, sejme in druge dogodke. Razpad Jugoslavije je povzročil začasno zmanjšanje obsega poslovanja, izgubo trgov in zmanjšanje števila zaposlenih. Od leta 1996 je Intertrans zasebna družba in je organizirana kot delniška družba. Od decembra 2002 je Intertrans 100 % hčerinska družba Schenker AG. Dne 1. januarja 2006 se je Intertrans preimenoval v Schenker d.d.

Schenker, družba z zgodovino in s prihodnostjo. Kako se je vse skupaj začelo?

Gottfried Schenker je s še dvema partnerjema 1. julija 1872 na Dunaju ustanovil špeditersko podjetje Schenker & Co. Izjemna zamisel tega v Švici rojenega podjetnika je bila uvajanje zbirniških prevozov po železnici. Zamisel združevati majhne pošiljke v večje enote je prineslo povsem nov sistem prevoza po železnici, cesti, morju in celinskih vodah ob zmerni ceni in hitri dostavi.
Omrežje poslovalnic se je hitro širilo. Ob koncu 19. stoletja je bil Schenker edina družba, ki je ponujala vnaprej določene tarife za prevoze od Londona do Istanbula. S svojim zmagovitim pristopom »Od vrat do vrat z enim samim špediterjem« je družba postala vodilna na tržišču in je lahko zadovoljevala potrebe svojih strank hitreje in bolje kot tekmeci. Družba je takšen pristop ohranila vse do danes.

Sodobni zgodovinar je o Gottfriedu Schenkerju, ki je umrl leta 1901, napisal: »Bil je eden največjih pionirjev na področju gospodarskega razvoja v 19. stoletju ter postal znan daleč preko meja Avstro-Ogrske monarhije«.

Na prelomu stoletja je bil Dunaj metropola države v srcu Evrope, kjer so aktivno govorili 10 različnih jezikov. Od svojih začetkov na Dunaju se je družba širila na nova tržišča znotraj in izven Avstro-Ogrske monarhije. Družba je hitro odpirala podružnice eno za drugo; v Budimpešti, Pragi, Trstu, Beogradu, Sofiji, Solunu in Istanbulu. V tistem času je dostava v mestih in po posameznih regijah še vedno potekala s konjskimi vpregami.

Impozantna skladišča, kot je na primer tisto na Dunaju, so služila kot trgovska vozlišča. Prevozi pošiljk na daljše razdalje so potekali z železnico. Kljub temu so zbirni prevozi po vsej celini ali prevozi obsežnejših kosovnih pošiljk zahtevali tudi prevoze po morju. Ob predvidevanju bodočega razvoja je Gottfried Schenker pridobil delež v družbah za pomorske prevoze. Začel je v Trstu in organiziral prevoze preko Sredozemskega morja, v Belgijo, na Nizozemsko, Nemčijo, Veliko Britanijo kot tudi v Združene države Amerike.

Ladji, ki sta bili v lasti družbe, z imeni "Gottfried Schenker" in njegove žene "Betty", sta vozili čez Atlantski ocean.
Leta 1913 je bila v New Yorku ustanovljena prva podružnica izven Evrope. Sočasno je družba že dosledno uporabljala možnosti, ki jih je ponujala sodobna tehnologija s tem, da je kombinirala prevoze s porajajočimi telekomunikacijskimi rešitvami. Takoj, ko so se odprle prve transportne poti v Ameriko, je družba kupila delnice znane družbe za telegrafsko komunikacijo, ki je kot prva povezala Evropo in Ameriko s komunikacijskimi kabli. Gottfried Schenker je ustvaril temelj za v bodočnost usmerjenega omrežja transportnih povezav, uporabo informacijske tehnologije in globalno prisotnost družbe. Uspeh družbe Schenker že več kot 140 let temelji na omenjenih načelih.

Navdušujočo zgodbo pionirja sodobnega poslovanja Gottfrieda Schenkerja sta podrobno dokumentirala priznana zgodovinarja gospodarskega razvoja Herbert Mais in Dieter Stiefel in je bila objavljena v knjigi Dinastija Schenker z naslovom »Zgodovina prevozov pošiljk od 1872 do 1931«.

Zadnja posodobitev: 15.06.2015

Na začetek strani