Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o tem | Sprejmem
. .

The page is printed

Ekologija

Dejavnosti na področju jugovzhodne Evrope

Zelena logistika pomeni optimizacijo prevoznih verig in pretoka blaga, uporabo alternativnih pogonskih sistemov, uporabo konceptov trajnostne gradnje pri izgradnji logističnih centrov ter povečevanje okoljske ozaveščenosti naših zaposlenih in dobaviteljev.

DB Schenker izvaja dosledne ukrepe za stalno in trajno izboljšanje svojega okoljskega odtisa. Spodaj je nekaj primerov najboljših praks na področju jugovzhodne Evrope:

Povečajte slikoErdgas Lkw, DB Schenker

DB Schenker in zemeljski plin

V Avstriji že nekaj časa uporabljamo zelene tovornjake s pogonom na zemeljski plin, zlasti v središčih mest. Zdaj smo taka vozila začeli uporabljati v Bukarešti in Cluju v Romuniji, da bi tudi tam zagotovili okolju prijazen prevoz vašega blaga z nizkimi stopnjami izpustov CO2. Uporaba koncepta trajnostne mestne logistike in alternativnih pogonov, kot so pogoni na zemeljski plin, lahko zmanjša izpuste za kar 25 %.

Potujoča avtocesta (ROLA)

DB Schenker, ÖKOMBI in skupina Rail Cargo Austria sodelujejo v sistemu, kjer se celotni tovornjaki s priklopniki naložijo na vlake, da se zagotovi okolju prijazen železniški prevoz. DB Schenker uporablja potujočo avtocesto od leta 2012 na železniški progi med Salzburgom in Trstom –več kot 2000 ton manj izpustov CO2 v ozračje.

PowerRailer

PowerRailer je sistem blok vlakov s katerim DB Schenker zagotavlja zanesljive in okolju prijazne prevoze pošiljk na lokacije v jugovzhodni Evropi. Vsako leto uporabimo okrog 2000 takih blok vlakov, izpusti CO2 vsakega vlaka pa so za približno dve tretjini manjši od izpustov, ki bi jih proizvedel običajni tovornjak na enaki progi.
Uporaba sistema PowerRailer nam je omogočila, da smo povečali delež prevoza pošiljk jekla iz Bolgarije na Madžarsko z železniškim prevozom s 25 na 65 %. To povečanje je enako približno 2500 tovornim pošiljkam s tovornjaki v obdobju treh let.

Vozički za premeščanje palet na vodikov pogon

Vozički za premeščanje palet v našem logističnem centru Linz/Hörsching so opremljeni z agregati za podaljšanje dosega v obliki gorivne celice na vodikov pogon. Sistem reformerja na lokaciji pretvori biometan v vodik, nato pa ga stisne in shrani. Celoten postopek proizvede zelo nizko stopnjo izpustov CO2. Vozički za premeščanje palet se polnijo na vodikovi polnilni postaji v hali terminala v logističnem centru. Postopek polnjenja se zaključi v le nekaj minutah, kar je precej manj, kot je potrebno za ponovno polnjenje običajnih baterij.

Sončne celice na strehah naših terminalov

Na ravno streho našega objekta DB Schenker v Bratislavi smo namestili fotonapetostni sistem, ki proizvede dovolj električne energije za napajanje vseh dejavnosti v terminalu. Enota tudi prenaša presežno energijo v slovaško električno omrežje. Nekaj prednosti, ki jih ponujajo fotonapetostni sistemi:

  • Sončna energija je neomejen vir.
  • Stavba s fotonapetostnim sistemom ne oddaja hrupa in ne proizvaja izpustov.
  • Sončne celice imajo življenjsko dobo 30 let in jih je po tem obdobju mogoče preprosto reciklirati. Naš objekt s fotonapetostnim sistemom v Bratislavi zmanjšuje izpuste toplogrednih plinov za več kot 77 ton na leto.

Sodobni in okolju prijazni terminali

Septembra 2013 smo odprli nov terminal v bližini Prage. Celoten objekt je opremljen z najsodobnejšimi in okolju prijaznimi tehnologijami. Tukaj so le trije primeri:

  • Sistem ogrevanja vode s sončno energijo.
  • Fotonapetostna elektrarna za trajnostno dobavo električne energije.
  • Inteligentni sistem razsvetljave, ki zmanjšuje porabo električne energije celotnega delovišča.

Zadnja posodobitev: 25.05.2015

Na začetek strani